kidde skrev den 19 mars, 2008 kl. 22:43 MMM Jaha. Det är ju fan att det skulle skita sig. Men sånt är livet. Vi får lira det som liras kan helt enkelt. Finns ju en helt del brädspel som är roligare att spela om det inte bara är jag, punkarn och danne död så... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer