Ordföranden skrev den 19 mars, 2008 kl. 18:30 D&D Möjligen blir det ju så att vi inte kan spela det, nej. Vi har ju dock brädspel och en Chock-kampanj som ligger och väntar. Förhoppningsvis kan vi väl spela lite D&D i alla fall... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer