Ordföranden skrev den 27 maj, 2010 kl. 10:48 Japp, vi kör när vi kan. Angående söndagen så får vi väl bestämma något under fredagskvällen. Lite spel lär det ju bli i vilket fall som helst. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer