Ordföranden skrev den 18 mars, 2008 kl. 07:48 Frågan... Ja, det är ju frågan. Jag ska försöka få tag i honom idag och se vad som händer på den fronten. För övrigt räcker det väl med att Sekreteraren är i Alseda klockan 18 på söndagen, jag antar att vi inte börjar spela förrän den tiden ändå... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer