MMM Hum. Fan då sket det sig igen. Får helt enkelt hålla tummarna för söndag då. Nackdelen med det är ju att jag antagligen inte kommer kunna ta mig från vetlanda till alseda förän typ 18 eller nått. Har ingen avsikt att hålla igen med spriten på lördag när spelandet ändå inte proriteras speciellt högt av andra spelare.


Senaste kommentarer