Ordföranden skrev den 15 mars, 2008 kl. 13:50 Håller med.... Japp, verkar som om det passar bäst. Nu inväntar vi bara besked från Bogen hur det blir... Svenne vill gärna veta så fort så möjligt hur det blir så som jag har förstått det hela. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer