MMM Som alla tydligen redan har koll på så är påskafton bokad på annat håll för min del. Men har vikt långfredagen och söndagen till spel i den form som passar spelgruppen. Men det bästa vore helt klart med D&D på långfredagen tycker jag, eftersom det antagligen kommar vara en del bakfylla på söndagen.


Senaste kommentarer