Svenne skrev den 27 maj, 2010 kl. 17:26 Hejsan, Tyvärr kan jag inte till helgen. Dock skulle jag kunna lira om två veckor. Altså helgen v.23. Ha det gott! ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer