Svenne H Svenne kan möjligen lira långfredagen och kanske söndagen så som jag har förstått det hela. Han kunde troligen anpassa sig lite till vad Bogen kunde, så vi åtminstone får en kväll med D&D. Jag föreslår att Bogen så fort så möjligt meddelar här i gästboken hur det blir med jobbandet under påskafton. Vore ju gött om den noble herren kunde dyka upp redan på långfredagen! Är så fallet kanske det går bil från Jönköping att haka på också...


Senaste kommentarer