Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.216.189.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
GBG GBG skrev den 11 mars, 2008 kl. 19:14
spiel Har ingen match lör/sön påskhelgen, dock på måndagen (24:e). Jobbar 22:a (lördagen) men kan kanske ta mig ur det eller åtminstone sluta tillräckligt tidigt för att ta mig hem så vi kan spela lite lördagkväll. Och sen spela ett bra parti söndag, och sedan sticker jag tidigt måndag så jag hinner hem till min match. Det är det bästa jag kan erbjuda just nu. Kommer jag ur jobbet på lördagen kanske jag kan komma redan på långfredagen. Antar att det kan bli brädspel utan Koflickan på lördagen då och D&D på söndagen... der Bogmeister,
Vänta …