spiel Har ingen match lör/sön påskhelgen, dock på måndagen (24:e). Jobbar 22:a (lördagen) men kan kanske ta mig ur det eller åtminstone sluta tillräckligt tidigt för att ta mig hem så vi kan spela lite lördagkväll. Och sen spela ett bra parti söndag, och sedan sticker jag tidigt måndag så jag hinner hem till min match. Det är det bästa jag kan erbjuda just nu. Kommer jag ur jobbet på lördagen kanske jag kan komma redan på långfredagen. Antar att det kan bli brädspel utan Koflickan på lördagen då och D&D på söndagen... der Bogmeister,


Senaste kommentarer