Ordföranden skrev den 9 mars, 2008 kl. 16:42 Påskspel ...har snackat med Bergis. Han är inte omöjlig på att dyka upp åtminstone någon av kvällarna för att spela lite brädspel, dricka Trocadero och snacka skit. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer