Ordföranden skrev den 5 mars, 2008 kl. 10:47 Vettigt... Japp, låter vettigt. Vore ju gött om vi kunde spela ett par dagar i alla fall, även om inte hela påskhelgen är möjlig. T.ex. torsdag, fredag eller söndag, måndag. Påskafton är ju i alla fall Sekreteraren upptagen. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer