Bogen skrev den 4 mars, 2008 kl. 23:20 sorry Har varit mycket på sistone, men jag ska kolla upp allt. Har "påsklov" (eftersom jag jobbar som vikarie) men jag tror att den ligger veckan efter påslhelgen. Jag ska kolla hur det ligger med fotbollsmatcher också... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer