Ordföranden skrev den 15 februari, 2008 kl. 19:23 Succé Jodå, jodå, det tycker jag allt! Inte helt fel med lite nya brädspel, och kanske framförallt lite D&D. Mumma! Nu ska vi bara se när uppdateringen av sidan kommer, och om vi kan spela i påsk som vi sa.... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer