Ordföranden skrev den 7 februari, 2008 kl. 17:12 Ett par dagar Jaha, ett par dagar kvar till spel nu bara. Ska bli gött med lite nya brädspel och lite rejält rollspelande igen! Det hela drar igång klockan 18-19 på fredag så att alla vet... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer