KLART FÖR SPEL Japp, uppenbarligen är det nu klart för spel i dagarna tre. Fredagen blir de nya brädspelen, förhoppningsvis med Coma som extra deltagare. Lördagen blir D&D så länge vi kan spela, sedan möjligen Chock om vi hinner. Söndagen blir brädspel, lite Chock och lite föreningsarbete = årsmöte!


Senaste kommentarer