Hårda bud Nej, det är ju sant som du säger. Svenne kan inte spela har han meddelat. Så något D&D kommer det inte att bli, det är klart. Möjligen kan vi ju spela D&D utan Svenne och fortsätta på våra separata håll med Ansgar och Salamander därinne och Legolin flygande utanför, men det är ju upp till Dod hur det skulle funka. Vad gäller CHOCK så är det ju meningen att det ska bli ett spel som vi kör när inte Svenne kan komma ner. Det är ju ändå oftast han som inte kan spela. Det vore kanske på sin plats att försöka reda ut det hela över MSN?


Senaste kommentarer