Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.216.197.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
Ordföranden Ordföranden skrev den 28 januari, 2008 kl. 19:37
Hårda bud Nej, det är ju sant som du säger. Svenne kan inte spela har han meddelat. Så något D&D kommer det inte att bli, det är klart. Möjligen kan vi ju spela D&D utan Svenne och fortsätta på våra separata håll med Ansgar och Salamander därinne och Legolin flygande utanför, men det är ju upp till Dod hur det skulle funka. Vad gäller CHOCK så är det ju meningen att det ska bli ett spel som vi kör när inte Svenne kan komma ner. Det är ju ändå oftast han som inte kan spela. Det vore kanske på sin plats att försöka reda ut det hela över MSN?
Vänta …