Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.216.197.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
GBG GBG skrev den 28 januari, 2008 kl. 00:51
spela eller inte spela, det är frågan... Jag har ordnat så att jag slutar mitt på dagen på lördagen i andra helgen i februari (9/2). Så jag skulle kunna ta mig till alseda för en spelkväll och sedan åka tillbaka på söndagen. Frågan för mig är dock vad vi kommer att spela, jag hade ju väldigt gärna spelat D&D eftersom vi kommit igång med det. Jag antar att Svenne inte kan, men vi har ju spelat utan honom innan. Känns som det kan bli svårt att få det att funka för alla, det såg vi ju bevis på förra året. Jag har inget emot chock, men känns lite svårt kanske att hitta tid för att hålla igång både D&D och Chock med vår geografiskt spridda förening utan att det blir väldigt långt mellan spelmötena. Nya brädspel är självklart kul, men jag tänker inte åka till alseda bara för det. Kommer jag hem-hem andra helgen i februari kommer jag nog stanna i mindre än 24 timmar och då vill jag gärna få ut det mesta av det, vilket är D&D. Känner inte riktigt för att åka för att spela brädspel och påbörja en chock-kampanj som kommer att bli svår att hålla igång. Vet inte vad ni tycker? bogen,
Vänta …