Ordföranden skrev den 23 januari, 2008 kl. 11:54 CHOCK ...ja, nu är jag väl mer eller mindre färdig med första delen av en liten Chock-kampanj till våren. Blir det läge vid nästa spelmöte så kan vi göra rollpersoner och kanske även dra igång lite lätt. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer