Bättre.... ...sent än aldrig! Bra med lite uppdateringar. Nu väntar vi alltså bara på uppdaterad styrelselänk och brädspelsstatistik också. Sedan kan man ju passa på att slänga ut frågan om spel framöver. När kom folk? Sekreteraren och jag själv snackade om andra helgen i februari, passar det övriga inblandade? Skidskytte-VM på dagen och CDR på kvällen helt enkelt.


Senaste kommentarer