Ordföranden skrev den 3 januari, 2008 kl. 11:25 Gött Det är ju alltid gött att ha i bakfickan till nästa spelhelg. Som vanligt får man väl tyvärr anta att det inte kommer bli RPG alla dagarna då. För övrigt kan man ju hoppas på att Sekreteraren snart har uppdaterat hemsidan inför 2008.... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer