gee-bee-gee skrev den 5 december, 2007 kl. 22:24 donat und klart... har fixat så jag jobbar tidigt den 21:a och kommer faktiskt att kliva av tåget vid Vetlanda station exakt klockan 19.46, och inte en minut senare... bogfläsket, ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer