Ordföranden skrev den 2 december, 2007 kl. 18:03 ....och ...vad gäller fredagen den 21:a så lär vi ju spela. Kanske lite brädspel, och beroende på när Bogen anländer kanske även lite D&D. Spel blir det hur som helst! ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer