MMM Vadå sent. Du lär ju inte dyka upp senare än 24. och vi har ju börjat spela så sent tidigare, så det finns väl möjligheter att spela även på fredagen om vi så vill. Jag kommer nog hänga ute i Alseda från 21-25 eftersom det lär bjudas på julmat på Bengtsgård och spelaktiviteter på Oakhill så finns det ju ingen anledning för mig att hänga i vetlanda. Så jag är öppen för spel när som helst. Dessutom så är Gildert sugen på att vara med och lira lite brädspel någon av dagarna. Stödjer köpet av Zug um Zug skandinavien.


Senaste kommentarer