lite ändring min plan inför jul var ju att dyka hem till oakhill den fredagen den 21:a, vilket jag också kommer göra, men tyvärr senare än väntat. Jag måste troligtvis jobba den dagen. Skolan jag vikarierar på fram till jullovet slutar den 20:e, men fritidset är öppet på fredag och eftersom jag vikarierar för en fritidspedagog måste jag jobba. Så, jag vet inte exakt när jag dyker upp på fredagen, men troligtvis ganska sent. Inte för att det ändrar så mycket, eftersom jag antar att det var mest brädspelande som var tänkt på fredagen... Bogmeister,


Senaste kommentarer