Ordföranden skrev den 2 juni, 2010 kl. 15:34 Finfint, Kassören! Men borde inte D&D (Cirkus Kad) tas bort från Vilande Spel? För övrigt ser även jag fram emot nästa recension, vi vet ju att Sekreteraren har några goa på lager. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer