Nytt brädspel? Vi borde väl ha ett nytt fräscht brädspel att spela någon av dagarna runt jul också, eller hur? Ska vi göra som vanligt och ge undertecknad och herr Ordförande fria händer att hitta något bra? 😉 Är det någon som har några önskemål? Kassören, L


Senaste kommentarer