OLW Det är sant. Jag tänkte på det, vi får väl se vad Revisorn säger när det börjar närma sig. Är han i Hultagård kanske han kan svänga förbi några timmar i alla fall. Gött att D&D är i hamn inför december åtminstone! Trevligt med en uppdatering av hemsidan för övrigt!


Senaste kommentarer