Ordföranden skrev den 14 november, 2007 kl. 12:58 Fina fisken Det låter ju riktigt bra det! Bröderna A, jag och Sekreteraren verkar ju då helt klara den helgen. Dessutom med Svenne någon av dagarna, som vanligt får man väl förmoda att Revisorn och Tarmis dyker upp för några gästspel i alla fall... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer