Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.216.197.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
g-town g-town skrev den 9 november, 2007 kl. 18:01
Lägesrapport... Jag måste tyvärr meddela att det inte kommer att bli något mer rollspelande för mig innan jul. Det håller helt enkelt inte ekonomiskt, har inte råd att åka hem och jag har inte råd att inte jobba på lördagar. Vikariejobbet drar inte in tillräckligt utan jag måste fylla på med donkenjobb på helgen. Dessutom måste jag ju finansiera mina drogvanor (kåtrot tex). Men förhoppningsvis så kan det blir en hel del spelande till jul eftersom julafton ligger på en måndag. Jag siktar på att ta mig hem till fredagen innan (21:a). Tänkte det var lika bra att slänga ut det här innan folk började planera för nästa spelmöte... bogen,
Vänta …