Möjligt... ....att vi gör det, men inte troligt! Förhoppningsvis kan vi ju spela någon gång till innan jul dessutom, och går det att fixa som vi sagt så kan vi ju lira åtminstone en kväll innan 23:e också. Gött med lite långpartier som i gamla tider!


Senaste kommentarer