Spelat Japp, och spel blev det. Riktigt kul parti D&D på lördagen, även om det snackades sönder en del. Vi gjorde ändå bra ifrån oss, kanske framförallt de två svärdsviftarna! Hoppas nu att vi kan trycka in någon mer spelhelg innan jul, och att vi kan lira lite på helgen innan mötet den 23:e också...


Senaste kommentarer