kidde skrev den 25 oktober, 2007 kl. 13:09 MMM Jag tycker allt verkar lite oklart. Men men, jag jobbar i alla fall fredag kväll så jag lär inte dyka upp då. Månadens mange lär ju vara klar i alla fall, om vi inte tokar till det rejält på lördag. Är bogen klar då? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer