Korvspad För min del är det bokat och klart. Som det ser ut nu drar jag ner på fredag och hoppas att fler ansluter. Vad jag har förstått så är lördagen bokad för D&D i alla fall. Svenne H har ju inte hört av sig varken här (vilket han lovade) eller till mig, vilket han också sagt att han skulle göra...


Senaste kommentarer