Timmar Jodå, om vi börjar relativt tidigt så hinner vi ju med några timmar. Vore gött med en spelhelg som sagt, eftersom det dröjer ytterligare ett par veckor om vi inte tar den här chansen... I vilket fall kan vi kanske köra en mastodontlördag och helt skippa söndagen. Lira från 16-4 eller så.....


Senaste kommentarer