kidde skrev den 13 oktober, 2007 kl. 00:21 MMM Ja mig spelar det ingen roll. Börjar jobba 15.30 på söndagen, så en stund lär vi väl hinna med även då. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer