igen! skrev den 5 oktober, 2007 kl. 22:24 .....tid ....men som sagt så vore det bra att veta i tid. Möjligen är jag upptagen den lördagen nämligen, men måste kolla det och försöka styra upp det hela om det nu blir spel! Ordföranden nu ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer