Ordföranden skrev den 14 juni, 2010 kl. 07:21 Då får vi sikta in oss på någon av de första veckorna i juli tycker jag... Ska kolla upp hur det ligger till för min del då också. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer