Kassören skrev den 18 september, 2007 kl. 15:48 Jaha Den där Erik Mattsson alltså, alltid är det nåt spektakel på gång med den lun. Jaja, det var väl bra att jag fick reda på det nu iaf så jag slapp förbereda DoD i onödan. Vi får väl brädspela på tre. Kassören, L ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer