MMM Ja sorry. Men jag flaggade lite för det här redan för någon månad sedan. Mest att jag inte fått pusselbitarna att falla på plats förän nu. Men detta är min sista b-lagsmatch som jag måste vara med på, framöver så är jag ledig alla söndagar, och speedwayen är ju inne på slutet också. Så oktober, november och december är mycket lugnare för mig.


Senaste kommentarer