Ordföranden
skrev den 17 september, 2007 kl. 17:12
Ja,ja,ja.... ...ja, ja, ja. Jävligt surt att det verkar totalt omöjligt att få till något spel i höst. Vi får lira på tre helt enkelt, allt är ju ändå bokat. Lite umgänge och brädspel kan ju vara trevligt om inte annat.
Senaste kommentarer