Hur ser det ut för Ordföranden framöver föresten. Jag har ju semester nästa vecka. Och om jag inte minns fel är du väl ledig också. Kanske skulle ta en tur upp till den smålänska huvudstaden och ta ett par öl och kolla på fotboll nån dag nästa vecka?


Senaste kommentarer