Nästa helg! Ok, så här är läget. Mor & far Airosto kommer till GBG nästa lördag (22:a) för att titta när jag lirar boll kl. 14.00. Efter det åker jag med tillbaka till Alseda (och kanske plockar med punkar'n i Jönköping). Kanske i Alseda runt 20.00. RPG ett tag och sedan mer RPG på söndag, där jag troligtvis måste åka på kvällen, ska jobba 7.30 på måndag (har inte kollat ännu med bussar/tåg)......så får det bli. Frank le Bog, Götet för


Senaste kommentarer