Konferens ...snackade med Lé Bóg tidigare, och föreslog då en liten konferens på MSN framöver sen kvällning idag. Vore ju bra om vi fyra i originalgruppen kan ställa upp då. Jag ska snacka med Svenne innan dess också så jag vet exakt vad som gäller för honom. Förhoppningsvis kan det komma ett definitivt beslut redan ikväll i så fall.


Senaste kommentarer