Ordföranden skrev den 10 september, 2007 kl. 22:36 Alternativ... ...nummer två är ju att vi skiter i Svenne och kör helgen den 22:a som tidigare sagt. Det är väl fallet om Kidde inte kan 29-30 antar jag, eller!? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer