Svenne Strul Jag har precis snackat med Strulsvenne på telefonen. Helgen den 22:a är helt körd för honom. Han sa dock att han kan spela lördag kväll och söndag helgen efter det, alltså 29-30 september. Vad säger ni om det? Är det möjligt för Kidde att spela något alls då, eller är jobbtiderna helt fastslagna!?


Senaste kommentarer