Ordföranden skrev den 9 september, 2007 kl. 22:55 ...japp ...så verkar det ju vara. Nu har han ju både villa och volvo, bara att köra vidare på nästa steg antar jag.... Är barnbarnen då nanosvennar? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer