kidde skrev den 7 september, 2007 kl. 00:26 MMM Fick ett flyttkort av svenne här om dagen. Vad är det för residens han flyttat in i nu. Stor kåk med rum för massa lillsvennar antar jag. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer