Den tanken... ....är ju god! Om det ska bli något spelande i september så verkar det ju som om det är just den helgen som är den enda möjliga. Efter att ha snackat med Svenne verkar det som om det är den bästa helgen för honom också, han kan ju dock inte spela så sent på söndagen men säkerligen en runda på dagen hoppas jag...


Senaste kommentarer