MMM 15:e är i alla fall helt kört för mig, dop på förmiddagen och fest med fotbollslaget på kävllen. och eftersom vi har b-lags match på söndagen också, så lär det inte bli den helgen. Helgen 29:e jobbar jag fredag, lördag och söndag kväll. börjar 15.30 på söndag, så den helgen funkar ju rätt dåligt också. så det är väl den 22:e som funkar bäst för mig som det ser ut nu. har en svag aning om att det var nått då, men inget jag kommer på nu i alla fall.


Senaste kommentarer